Ny mustaschfilm från Beijer Byggmaterial
Beijer Byggmaterial intar för åttonde året i rad en aktiv roll som huvudpartner till Mustaschkampen. I år siktar de mot stjärnorna och har, utöver att sälja sina blå produkter, även producerat en viktig kampanjfilm som sprids i sociala medier och andra kanaler.
Med glimten i ögat uppmuntrar kampanjfilmen till att köpa Beijers blå produkter och lyfter vikten av att män testar sig. Målsättningen är att få fler män att ta ett enkelt PSA-prov för en tidigare och säkrare prognos. En tidig prognos och behandling är i nuläget avgörande för att överleva prostatacancer och budskapet om att testa sig är därför otroligt viktigt.
Beijers kunder kan bidra till forskning om prostatacancer genom att köpa deras blå produkter, där 20% av priset går till Prostatacancerfonden. Årets kollektion inkluderar den populära meterstocken och den uppskattade hantverkarkniven, båda iklädda ett stilrent mustaschtryck. Sortimentet omfattar även arbetshandskar, spolarvätska, tvingar, sågar och andra förbrukningsvaror som används flitigt ute på byggena. Varför inte passa på att fylla på för det kommande året och samtidigt bidra till en god sak?
De blå kampanjprodukterna säljs i alla Beijers byggvaruhus över hela Sverige och på beijerbygg.se, som en del av företagets långsiktiga stöd för Mustaschkampen.